Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty

Reklamacje

 

  1. Klient może składać sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej umowy pod adresem poczty elektronicznej e-mail biuro@filtrywodysklep.pl lub w formie tradycyjnej, pisemnej na adres sprzedawcy podany poniżej.

 

  1. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

 

  • imię, nazwisko, adres, adres e-mail klienta
  • datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji
  • przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania klienta
  • wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

 

  1. Klient może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

 

  1. Uszkodzenia powstałe podczas transportu powinny być zgłoszone przewoźnikowi podczas odbierania przesyłki i udokumentowane stosownym protokołem szkody. W przeciwnym wypadku reklamacja ich dotycząca może nie zostać uwzględniona.

 

  1. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

 

  1. Sprzedający rozpoznaje reklamację w najkrótszym możliwym czasie, w terminie maksymalnie do 30 dni od daty jej otrzymania w poprawnej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez klienta adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

 

  1. Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, klient może złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

 

Zwroty

 

  1. Klient ma prawo bez podania przyczyny odstąpić od zawartej umowy w nieprzekraczalnym terminie 14 dni licząc od dnia, w którym nastąpiło objęcie produktu w posiadanie przez klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik.

 

  1. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu odstąpienia od umowy.

 

  1. Klient ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić produkt sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez sprzedawcę do odbioru, chyba że sprzedawca zaproponował, że sam odbierze produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem.

 

  1. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia klienta o odstąpieniu od umowy, zwrócić klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy produktu. Jeżeli klient wybrał sposób dostawy produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w sklepie Internetowym, sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu, czyli koszt odesłania produktu do sprzedawcy.

 

Adres do reklamacji i zwrotów:


EKO-TECHNIKA Jędrzej Zawadzki
ul. Śląska 54, 32-080 Zabierzów

e-mail: biuro@filtrywodysklep.pl

tel. 668 427 775


Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu