Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Zasady wysyłki

Zasady wysyłki

Ciągle doskonalimy proces sprzedaży i pewnie nigdy się to nie skończy, bo Świat się zmienia a my wciąż chcemy być coraz lepsi. Najczęściej otrzymujemy zamówienia złożone za pośrednictwem naszego sklepu, które można wygodnie opłacić w każdy z obecnie dostępnych sposobów online, lub za pobraniem. Przyjmujemy też zamówienia telefonicznie. Każda nasza paczka jest doskonale zapakowana dzięki czemu już dawno nie zdarzyło nam się, aby np. szklany promiennik (element wymienny lampy UV do dezynfekcji wody) dotarł rozbity do klienta. Ale jeśli już zdarzy się taka nieprzyjemna sytuacja to od klienta wymagamy jedynie, aby przesłał nam zgłoszenie uszkodzenia potwierdzone przez firmę kurierską i od razu po jego otrzymaniu wysyłamy kolejny produkt. Owszem zdarza się, że oznacza to dla nas kilka tygodni oczekiwania na rozpatrzenie sytuacji a nawet bywało, że nie udało nam się odzyskać zwrotu kosztów, ale to już nasz problem a nie klienta. Sami też kupujemy przez Internet i gdy słyszymy, że w razie reklamacji mamy czekać na rozpatrzenie reklamacji 2 tygodnie to już wiemy, że coś jest nie tak. Tego typu sprawy załatwiamy niezwłocznie! Takie sytuacje praktycznie się nie zdarzają w filtrywodysklep.pl, ale bywa, że klient zamówi promiennik do lampy UV od innego modelu niż ten który posiada, lub nie skorzysta z naszej bezpłatnej konsultacji technicznej i sam wybierze za małą lampę UV do wody – w takich przypadkach wysyłamy właściwy towar tego samego dnia (jeśli tylko nie było jeszcze u nas kuriera, zwykle jest ok. 14:00) zwrot za niewłaściwy zakup przelewamy na konto klienta niezwłocznie po otrzymaniu towaru.
 

Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu